مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده گفت: عملیات عمرانی هتل پدیده با جدیت و سرعت بیشتری نسبت به چند ماه اخیر در حال پیگیری و اجرا است.به گزارش اقتصاد آسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده مهندس محسن کوهی افزود: مهمترین اقدامات صورت گرفته در ماه جاری، اجرای […]

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده گفت: عملیات عمرانی هتل پدیده با جدیت و سرعت بیشتری نسبت به چند ماه اخیر در حال پیگیری و اجرا است.
به گزارش اقتصاد آسیا و به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده مهندس محسن کوهی افزود: مهمترین اقدامات صورت گرفته در ماه جاری، اجرای عملیات نصب ستون های پارت ده یال های اقامتی و هتلی است که پس از گذشت حدود ۶ سال مجدد آغاز گردید.همچنین تکمیل اتصالات ستون ها تا طبقه ۲۸ و تامین بخشی از ورق ها جهت اجرای سقف طبقات بوده است که در حال حاضر تا طبقه ۱۶ بتن ریزی سقف ها انجام شده است.
وی ادامه داد: با ادامه اجرای اسکلت باقیمانده پروژه هتل پدیده در ماه جاری به مساحت زیر بنایی حدود ۲۷۱ هزار متر مربع ، مقدار تناژ نصب شده در پروژه تکمیل هتل در مهرماه برابر با ۴۸ تن بوده است در حالی که تناژ کلی اسکلت نصب شده در چهارماه گذشته تاکنون ۷۰ تن می‌باشد که نشان از حجم بالای کار اجرایی در مهر ماه است.
وی گفت: این حجم از عملیات اجرایی هتل در مهرماه، با متوسط ۵۰ نفر نیروی فنی و اجرایی صورت گرفته است. مهندس کوهی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی هتل با سه بخش هدف گذاری شامل، ایمنی و تثبیت اسکلت فولادی، تکمیل اسکلت فولادی از سقف بیستم تا بیست و هشتم و نصب و تکمیل ارتفاع اسکلت فولادی موجود می باشد افزود: با کمک همکاران پر تلاش و نیروهای متخصص و پیمانکار عملیات اجرایی هتل بزرگ پدیده شاندیز با جدیت و شتاب بیشتری پیش خواهد رفت بطوریکه به زودی عملیات دیوار چینی هتل نیز آغاز خواهد شد.
وی در پایان از تنظیم برنامه زمانبندی و اجرایی جهت تکمیل پروژه های عمرانی پدیده شاندیز به ترتیب اولویت بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در جهت رشد اقتصادی پروژه ها خبر داد.
لازم به ذکر است: شکل هندسی برج هتل یادآور عدد ۸ به احترام امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) طراحی شده است و بعنوان بزرگترین و بلند ترین هتل ۵ ستاره کشور و جز مرتفع ترین هتل های دنیاست. ارتفاع این هتل حدود ۲۴۰ متر در ۵۲ طبقه با سازه اصلی اسکلت فلزی (اتصالات پیچ و مهره ای) دارای دو یال اقامتی و هتلی می باشد که در یال اقامتی ۶۱۰ اتاق و در یال هتلی ۶۷۴ اتاق وجود دارد. تعداد آسانسورهای اصلی ۵۱ دستگاه و تعداد پارکینگ ۹۳۲ جای پارک می باشد.
کارکرد خدمات پذیرایی مهمان برج در حد استاندارد های جهانی و برگرفته از تکنولوژی و متد روز دنیا می باشد.این هتل شامل فضاهایی از جمله سینما، تالار، زمین تنیس، سالن ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن های کنفرانس چند منظوره، فروشگاه، کتابخانه و رستوران های مختلف است